2009年3月17日星期二

「成日想我改,你愛既根本唔係我!」

有冇試過,情人想你改改惡習,而你又覺得反感呢? 你覺得惡習改變, 你就不再是你自己。

「我係咁架o勒!」口中呼喊出忠於自己既說話。




其實由拍拖第一天開始,一男一女都開始改變。

一定會有互相遷就。一個人生活,同兩個人拍拖既戀愛生活,模式一定唔同。生活模式既改變,已經係一種改變。

你可以話,一個人既生活模式係做自己,兩個人拍拖生活既模式都係做自己,需然改變左,但都冇違背原則,都係做自己。

其實總有磨合的。

然後就到結婚既階段。點解對方肯同你結婚? 因為覺得可以同你走將來既路。

可以用拍拖時既心態,一成不變咁用o係結婚到嗎? 不可以,一定不可以,至少一定會負多左責任。

幫手洗碗,幫手洗衫,幫手做家務。其實係不知不覺間成熟左、負責任左。

原本可能日日打機,原本可能日日shopping,但最後一定會花多左o係家庭到。

到生仔o勒,負既責任更加大。

原本刁蠻任性既,要學懂以理處事,如果唔係點教仔?

原本o係事業上不求上進既,點都要努力一d,為事業打算,如果唔係將來點供書教學?

改唔改得更好,係另一回事。但至少要明白有需要不斷改進自己,應付家庭既責任。只要俾對方明白自己係會想變得更好,咁對方至少都會放心一D。

況且,適者生存,唔改善自己缺點既人,遲早會俾社會淘汰

如果你覺得戀愛既道路,係唔需要自己有任何既改變,唔需要改變自己既缺點,咁既話,其實係你可能未認真咁思考將來

當然我講既,唔係果D無傷大雅既小缺點/習慣啦 :) 我想強調既,係要有改變既心態,要有變得更好既心態。

當你變得更好既時候,對方一定會更鍾意你,其他人都一定會更鍾意你




p.s. 都唔知用廣東話寫好, 定係用書面語寫比較好

沒有留言:

發佈留言